Call centrum pro vás může být jedna z cest, jak efektivně získat nové zákazníky nebo se postarat o jejich maximální možnou míru spokojenosti. A jak všichni moc dobře víme, spokojený zákazník je naprostý základ. V kvalitním call centru je nutné, aby zaměstnanci měli svou komunikaci na co nejvyšší úrovni. Velmi úzce spojený s call centrem je samozřejmě telemarketing. Ten vám pomáhá zajistit potencionální zákazníky a těm stálým nabízet výhodné či nové produkty, nějakou z vašich služeb nebo popřípadě zjistit jejich zpětnou vazbu.
Call centrum a péče o zákazníky
Call centrum má svoje kouzlo co se týče pozitivní zákaznické zkušenosti. V call centru může panovat i takzvaná otevřená komunikace, protože průběžná komunikace se zákazníkem vede k utvoření silných partnerských a mnohdy i přátelských vztahů. Díky správné komunikaci může call centrum i preventivně zamezovat odchodu zákazníka. Dále například díky personalizované komunikaci můžeme lépe porozumět tomu, co daný zákazník chce a očekává, a podle toho mu můžeme dát nabídku šitou na míru.
Hledání nových zákazníků pomocí call centra
Samozřejmě jeden z hlavních úkolů call centra je shánění nových zákazníků. K tomu se používají techniky telemarketingu, jako je prezentování produktů a služeb nebo rovnou jejich prodej. Call centrum vám rovněž pomůže získat lepší přehled o tom, co by se zákazníkům líbilo a na co tak zvaně slyší. Dalším způsobem, jak call centra získávají cenné informace o potenciálních zákaznících, jsou různé formy dotazníků. Je samozřejmé, že při komunikaci se zákazníkem je vše právně i eticky ošetřené. Bez čeho by se ale žádné call centrum neobešlo, jsou samozřejmě agenti. Protože právě oni díky svému kvalitnímu výcviku vědí, jak správně mají komunikovat.
Kompletní služby call centra vám zajistí profesionální call centrum Axxel, které řeší aktivní i pasivní telemarketing.