Call centra jsou specializovaná pracoviště, která spravují velké množství telefonních hovorů pro nejrůznější účely, jako je zákaznická podpora, prodej, technická podpora, marketing nebo průzkum trhu. Zkrátka jsou to klíčová místa pro interakci mezi firmami a jejich zákazníky nebo partnery.
Aktivní a pasivní telemarketing
- Pasivní telemarketing: Zákazníci volají do call centra, obvykle kvůli dotazům, problémům nebo žádostem o podporu. Operátoři se snaží vyřešit veškeré prosby a dotazy a poskytnout požadované informace.
- Aktivní telemarketing: Operátoři volají zákazníkům za účelem prodeje produktů nebo služeb, průzkumu trhu, připomenutí plateb nebo jiných aktivit
Operátoři jsou klíčoví pracovníci call centra, kteří komunikují se zákazníky. Jde o proškolené pracovníky, zaměřené na technické znalosti, zákaznický servis, prodejní dovednosti a efektivní komunikaci. Zároveň mohou být specializovaní na různé typy dotazů (např. technická podpora, fakturace, objednávky).
Moderní call centrum toho umí ještě víc
Moderní call centra stále častěji využívají umělou inteligenci a chatboty, kteří jsou schopni odpovídat na časté dotazy zákazníků bez zapojení lidských operátorů. AI systémy také analyzují hovory a dávají doporučení operátorům v reálném čase, aby se zlepšila efektivita a kvalita komunikace.
Společnost Axxel investment s.r.o. toho ovšem dokáže mnohem víc, svým zákazníkům nabízí nejen aktivní a pasivní telemarketing, ale také například retail management, služby související s drobnou, každodenní administrativou (např. sjednávání schůzek) nebo skladováním a balením zboží. Na firmu Axxel se můžete spolehnout ohledně vkládání letáků do balíků, tisku a polepování etiketami, balení zboží do kartonů, třídění produktů a kontroly kvality.